digiPlant AB utvecklar och säljer produkten SBS Manager™ vilket är en internetbaserad plattform som organisationer använder sig av vid större ansökningsprocesser, e-tjänster och sponsring.
Beskrivning av tjänsten
Du erbjuds en varierande tjänst där du främst stöttar dina kollegor i olika projekt och hjälper våra kunder i supportärenden gällande vårt ansökningssystem. Det innebär att du till en början kommer att lära dig vårt ansökningssystem från grunden för att sedan kunna arbeta med både kundprojekt och support via våra olika kanaler. Du kommer bland annat att ansvara för att uppdatera vårt utbildningsbibliotek med vanliga frågor som du stöter på i din arbetsdag i text och korta instruktionsvideor.
Som projektassistent kommer du även att:
- Assistera projektledare i syfte att besvara enklare frågor från våra större kunder
- På sikt vara Superuser och expert i SBS Manager™ för att fungera som ett internt och externt bollplank
- Medverka på kundmöten i större projekt
- Dokumentera i våra processer/projekt
- Hantera support tillsammans med övrigt supportteam
Personprofil
Som person trivs du som bäst när du får serva och hjälpa andra. Du tycker om att ta ansvar och vill gärna känna dig delaktig på din arbetsplats och i ditt arbete. I den här tjänsten har du många kontaktytor och vi ser därför att du är social, kommunikativ i både tal och skrift samt att du är trygg i dig själv. Du kommer ha flera arbetsuppgifter under en arbetsdag och att kunna prioritera, arbeta metodiskt, självständigt och strukturerat är något du trivs med.
Att vara anställd på digiPlant innebär att du ingår i ett team där vi alla hjälps åt för att lyckas så bra som möjligt. Vi är tio anställda där vi alla ställer upp för varandra och värdesätter egenskaper som prestigelöshet och lagspelare högt. För att trivas hos oss är det en förutsättning att du känner igen dig i de egenskaperna.
Tidigare erfarenheter
Dina tidigare yrkeserfarenheter är inte det som kommer att vara mest avgörande men vi ser helst att du har någon form av erfarenhet från en tidigare tjänst med kundkontakt, gärna mot företag. Det är ett krav att du har god datorvana. Det är en stor fördel om du har jobbat i ett affärssystem tidigare och du bör ha en nyfikenhet för teknik.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8-17
Plats: Örebro