Vi blir ännu fler!

Vi blir ännu fler!

Den här gången har vi rekryterat ett tillskott till vår supportavdelning. Malin Vester är den våra kunder kommer prata med i växeln och möta i supporten.

Kognitionsvetare med serviceerfarenhet

Malin kommer senast från Linköpings universitet med en fil. kand. i kognitionsvetenskap; ett tvärvetenskapligt ämne där psykologi, datavetenskap, filosofi, lingvistik, neurovetenskap och antropologi möts. Tidigare har hon arbetat fem år inom olika serviceyrken. Med den kombinationen ser vi fram emot vad Malin kan göra för våra kunder både i den direkta supportkontakten, och med att proaktivt utveckla hela vår supportorganisation.

Vilka är dina tre favoriter i livet?

– Det vill jag väl helst tänka efter ordentligt på. Men min hund, min sambo och att vara med familjen i Falun när vi samlas allihopa och myser.

Lyssna på kunden

Vi frågade Malin vad hon tycker är viktigt för en bra support.

– Att lyssna på kunden. Man behöver ha ett öppet sinne för vad de behöver hjälp med och förhålla sig så att inget upplevt problem är för stort eller litet för oss att lösa.

Taggar  administration kundservice kundtjanst support tillvaxt

Relaterade ämnen som kanske kan intressera dig?

Sigillet är utfärdat av Syna AB