Resultatet är begränsat till urvalet  kundservice  för att återställa  Visa alla

Webbutbildningar i SBS Manager™

Webbutbildningar i SBS Manager™

Tillgänglighet är ett av ledorden för vårt ansökningssystem SBS Manager™. Nu tar vi det hela vägen till vårt utbildningsutbud.

I slutet av 2015 lanserade vi de allra första webbutbildningarna i SBS Manager™ – en utbildning för granskare samt en utbildning för administratörer.

Webbutbildningarna är korta, väl avgränsade och fokuserade på en specifik del av ansökningsprocessen. På så vis kan du få rätt utbildning i rätt ämne vid det tillfälle som passar dig bäst. På vår utbildningswebb hittar du mer information om respektive utbildning.

Har du frågor gällande våra utbildningar är du varm välkommen att höra av dig till vår utbildningsansvarige, Jenny Engström.

jenny.engstrom@digiplant.se
019-18 96 01

Taggar  digitalisering kundservice sbsmanager utbildning webbutbildning

Avancerad interaktion
– enkel kontroll

Avancerad interaktion
– enkel kontroll

Vi har fortsatt att utveckla Linde Material Handlings webbtjänster. Mina truckar 2.0 har helt nya integrationer och funktioner som ger kunden full kontroll på hela truckparken och dess förare.

Vårt uppdrag hos Linde har fått växa stegvis under de år vi samarbetat. Under hela tiden har vi fått se mer och mer av Lindes behov av samordning och effektivisering i hanteringen av kritisk affärsdata. Som konsulter och affärsrådgivare har vi nystat upp problem och kartlagt stora affärsmöjligheter för Linde som sedan förverkligats med effektivisering och utveckling av nya webbtjänster.

Affärskritiska beslut grundas nu på fakta

I Mina truckar kan Lindes kunder se kostnadsuppföljning för varje truck, specialanpassningar, reparationer, hyreskostnader och mycket mera. De kan hålla koll på antal drifttimmar, vilken förare som kört trucken och hur många timmar per dygn trucken går ställt mot effektivitetsmål. Den innehåller även en stötlogg som kan matchas med kostnadsuppföljningen över kundskador. Sammantaget ger verktyget komplett underlag för att effektivisera truckparken i alla led. De kunder som använder Lindes Mina truckar har gått från att gissa till att ta beslut grundat på fakta och kunskap, en enorm skillnad i affärsnytta.

Rådgivning, teknikval och gränssnitt från digiPlant

Mina truckar är en avancerad webbtjänst. Data från en mängd olika databaser hämtas och presenteras för kunden i ett lättillgängligt gränssnitt. Tekniska lösningar, integrationer och gränssnittsutveckling – allt har vi fått leverera tillsammans med rådgivning och konsultation i allt från teknikval till affärsnytta och användarvänlighet.

Digital lösning som speglar grundvärden

Linde har alltid värdesatt nära kundrelationer och god kommunikation. Tack vare senaste årens utveckling av framförallt Mina truckar är Linde idag på den digitala frontlinjen i sin bransch. Vi har tagit deras viktigaste värden till de digitala kanalerna med stor nytta för både Linde och deras kunder.


Taggar  effektivitet extranat integration kundservice lindematerialhandling

Vi blir ännu fler!

Vi blir ännu fler!

Den här gången har vi rekryterat ett tillskott till vår supportavdelning. Malin Vester är den våra kunder kommer prata med i växeln och möta i supporten.

Kognitionsvetare med serviceerfarenhet

Malin kommer senast från Linköpings universitet med en fil. kand. i kognitionsvetenskap; ett tvärvetenskapligt ämne där psykologi, datavetenskap, filosofi, lingvistik, neurovetenskap och antropologi möts. Tidigare har hon arbetat fem år inom olika serviceyrken. Med den kombinationen ser vi fram emot vad Malin kan göra för våra kunder både i den direkta supportkontakten, och med att proaktivt utveckla hela vår supportorganisation.

Vilka är dina tre favoriter i livet?

– Det vill jag väl helst tänka efter ordentligt på. Men min hund, min sambo och att vara med familjen i Falun när vi samlas allihopa och myser.

Lyssna på kunden

Vi frågade Malin vad hon tycker är viktigt för en bra support.

– Att lyssna på kunden. Man behöver ha ett öppet sinne för vad de behöver hjälp med och förhålla sig så att inget upplevt problem är för stort eller litet för oss att lösa.

Taggar  administration kundservice kundtjanst support tillvaxt

Tack för ett gott 2014!

Tack för ett gott 2014!

År 2014 bjöd på många intressanta uppdrag och utmaningar. Med facit i hand har vi haft ett lyckat år. Nu vill vi säga tack för ett gott 2014!

Något av det som väntar under 2015

Många spännande uppdrag har redan landat på vårt bord inför nästa år. Nya uppdragsgivare har gett oss förtroendet att digitalisera deras verksamheter med vårt ansökningssystem
SBS Manager™. 

Det kommande året startar också med flera nya kommunikationsuppdrag. Vi kommer bl.a. leverera designkoncept och kundportal för en mjukvaruutvecklare, driva onlinemarknadsföring, bygga appar och förädla en e-bokstjänst.

Med de goda nyheterna önskar vi dig en god jul och ett gott nytt år!

Taggar  digitalisering intranat kommunikation kundservice sbsmanager webbdesign

Kundservice med mer tillgänglighet

Kundservice med mer tillgänglighet

Eftersom vår kundkrets och våra kunder växer behöver vi en effektiv och trygg kundservice och det står högt på vår prioriteringslista.

Nu utvecklar vi vår nya supportplattform med hjälpcenter där du kan hitta hjälp dygnet runt. Vår nya supportplattform har blivit succé för vår kundservice i tillgänglighet och snabbhet. Sedan vi införde den har vår kundservice:

  • 98% nöjda kunder

  • 75% som får svar inom 8 timmar

Just nu byggs ett hjälpcenter för dig som administratör i SBS Manager™ som en naturlig utveckling av vår strävan att ha en tillgänglig support. Vi håller dig uppdaterad inför lanseringen.

Taggar  kundservice kundtjanst sbsmanager support

Sigillet är utfärdat av Syna AB