Resultatet är begränsat till urvalet  henrikbjorkk  för att återställa  Visa alla

Semlor på Henriks vis. Semlor på Henriks vis.

Digitalisera med semla

Vår Key Account Henrik gillar att digitalisera men frågan är om han inte gillar semlor ännu mer. I dessa tider är semlor och digitalisering det enda han tänker på. Har de båda mer gemensamt än vi tror?

Vi undersökte det digitala ansökningssystemet SBS Managers™ likheter med semlan redan 2013 men anser att det är dags att uppdatera studien och se om jämförelsen håller än idag.

Flexibilitet i kärnan

Ansökningssystemets hjärta är sökmotorn. Semlans hjärta är, med risk för att uppröra många semmelkonservativas känslor, inte alltid mandelmassa; i Norge och Danmark är sylt eller vaniljkräm vanligt, mandelmassan kan blandas med mjölk och chokladfyllning är ytterligare en variant. På samma sätt är flexibilitet sökmotorns främsta egenskap. 

Anpassningsbar standard

Runt mandelmassan finns på ena sidan bullen - en slät standardvetebulle. Runt sökmotorn i
SBS Manager™ finns en tydlig standardprocess för ansökningshantering. Vill man ha kardemumma i bullen eller specialbenämningar i ansökningsprocessen så går det.

Mycket fluff

På andra sidan finns grädden - det extra fluffet: betygsättningar, masshantering, statistik, uppföljning, kommunikation med sökande, återrapportering, vidareutveckling, driftsansvar, systemuppdateringar, mobilanpassningar, brevmallar, rättighetsstyrning, bedömningsvyer, integrationer med banksystem m.m.

Stabil grund och kvaliativ inramning

Sedan har vi ett lock med mer bulle, den stabila grunden som håller allt fluff på plats. I ansökningssystemet håller vi fluffet på plats med kvalitativ support och flera utbildningar på rätt nivå och möjlighet till certifiering.

Lite socker på toppen

Sist men inte minst strör vi över florsocker. Garneringen, som för SBS Manager™-kunder består av ansökningssupport, skräddarsydda utbildningar och kundaktiviteter.

En skillnad

Henrik Björkk

Likheterna är slående. Det finns kanske bara en viktig skillnad mellan semlan och SBS Manager™ - vårt digitala ansökningssystem går att få tag i året runt. Men det är bara om du ringer Henrik och bokar möte om er digitalisering innan sista mars som han bjuder på en semla.

Taggar  digitalisering henrikbjorkk sbsmanager

Semlans likheter med digitala ansökningssystem

Semlans likheter med digitala ansökningssystem

Vår Key Account Henrik gillar att digitalisera men frågan är om han inte gillar semlor ännu mer. I dessa tider är semlor och digitalisering det enda han tänker på. Har de båda mer gemensamt än vi tror? Vi undersökte det digitala ansökningssystemet SBS Managers™ likheter med semlan.

Flexibilitet i kärnan

Ansökningssystemets hjärta är sökmotorn. Semlans hjärta är, med risk för att uppröra många semmelkonservativas känslor, inte alltid mandelmassa; i Norge och Danmark är sylt eller vaniljkräm vanligt, mandelmassan kan blandas med mjölk och chokladfyllning är ytterligare en variant. På samma sätt är flexibilitet sökmotorns främsta egenskap. 

Anpassningsbar standard

Runt mandelmassan finns på ena sidan bullen - en slät standardvetebulle. Runt sökmotorn i
SBS Manager™ finns en tydlig standardprocess för ansökningshantering. Vill man ha kardemumma i bullen eller specialbenämningar i ansökningsprocessen så går det.

Mycket fluff

På andra sidan finns grädden - det extra fluffet: betygsättningar, masshantering, statistik, uppföljning, kommunikation med sökande, återrapportering, vidareutveckling, driftsansvar, systemuppdateringar, mobilanpassningar, brevmallar, rättighetsstyrning, bedömningsvyer, integrationer med banksystem m.m.

Stabil grund och kvaliativ inramning

Sedan har vi ett lock med mer bulle, den stabila grunden som håller allt fluff på plats. I ansökningssystemet håller vi fluffet på plats med kvalitativ support och kommande certifieringsutbildningar.

Lite socker på toppen

Sist men inte minst strör vi över florsocker. Garneringen, som för SBS Manager™-kunder består av ansökningssupport, skräddarsydda utbildningar, kundbrevet Digitize som snart lanseras och kundaktiviteter.

En skillnad

Henrik Björkk

Likheterna är slående. Det finns kanske bara en viktig skillnad mellan semlan och SBS Manager™ - vårt digitala ansökningssystem går att få tag i året runt. Ring Henrik och boka möte om er digitalisering innan sista mars så bjuder han på en semla.

Taggar  ansokningssystem digitalisering effektivitet henrikbjorkk sbsmanager verksamhetsstod

Henrik Björkk, ny Key account manager på digiPlant Henrik Björkk, ny Key account manager på digiPlant

Engagerad och erfaren key account manager funnen

Den 1 augusti får vi nytillskott på digiPlant av Henrik Björkk. Henrik kommer fokusera på marknaden för SBS Manager™. Som key account manager kommer han att sköta försäljningen av vårt digitala verktyg för ansökningshantering samt vara en given kontakt gentemot denna målgrupp.

Henrik kommer senast från PacketFront Systems som han 2001 var med och grundade och där han senast var sales operations manager. Henrik har stor erfarenhet av affärsutveckling och projektledning i större bolag och har bl a etablerat och haft driftansvar för kundtjänstavdelningar hos Transcom och Bredbandsbolaget. Vi har bara börjat ana det engagemang som finns hos Henrik och tror att det kommer betyda mycket både för oss och våra kunder till SBS Manager™.

All tid till rätt kund

SBS Manager™ har utvecklats till en hel produktfamilj och kunderna har blivit fler. Nu har vi också en nyckelperson som kan ägna hela sin tid åt den kundgruppen.

Välkommen, Henrik Björkk!

Taggar  ecm henrikbjorkk keyaccount sbsmanager tillvaxt

Sigillet är utfärdat av Syna AB